Relatiebeheer bij Digitaal Kantoor

Een oplossing om uw relatiebeheer te verbeteren is een CRM oplossing. Uitgangspunt voor een geslaagde CRM-implementatie is natuurlijk dat uw bedrijf sneller, beter én tegen lagere kosten kan inspelen op de veranderende wensen van klanten. De gewenste gevolgen zijn:

  • Verbetering van de klantgerichtheid;
  • Verhoging van de klanttevredenheid;
  • Vergroting van de afzet/omzet;
  • Een persoonlijker relatie met uw klant;
  • Verbetering van de productiviteit van medewerkers met klantcontacten.
  • Alle klanteninformatie centraal

Wat kunt u met de CRM functie

Na het vastleggen van alle klant en prospect gegevens kunt u deze op een gestructureerde manier raadplegen en aanvullen. Door het gebruik van bijvoorbeeld signaleringen krijgt u bericht, wanneer het tijd is om een klant of prospect te benaderen. Als u ook heeft vastgelegd hoe de klant geïnformeerd wenst te worden: via e-mail, telefoon of een Whatsappje en op welk tijdstip, staat niets een perfect klantcontact in de weg. U neemt contact op met de klant, wanneer het hem of haar het beste uitkomt en met behulp van het medium dat de klant prefereert! Op deze manier genereert u nog meer tevreden en nieuwe klanten!