e-Boekhouden als CRM

Bij e-Boekhouden staan ze achter eenvoud. Ze willen naast alle functies met betrekking tot het boekhouden u ook ondersteunen met het beheer van uw relaties. Er zijn verschillende functies mogelijk met e-Boekhouden als uw CRM-systeem (Customer relationship management):

• Het zelf definiëren van de invoervelden
Het kan natuurlijk voorkomen dat u meerdere categorieën wilt toevoegen aan een bepaalde klant. Dit kan bij e-Boekhouden en u bent dus niet gebonden aan de standaard opmaak ervan. Doordat u zelf invoervelden kunt toevoegen heeft u alsnog de touwtjes in handen.

• Het importeren van klanten en/of leveranciers
Wanneer u al langer als ondernemer werkzaam bent en al een bestaand klanten bestand heeft, dan kunt u dit bestand uploaden in e-Boekhouden. Dit is tevens alleen mogelijk wanneer u toegang heeft tot Excel zodat u uw gegevens vanuit daar geïmporteerd kunnen worden. 

• Het versturen van nieuwsbrieven
Bij e-Boekhouden heeft u ook de mogelijkheid om zowel nieuwsbrieven naar uw klanten als leverancier te versturen. Doordat u nieuwsbriefgroepen heeft gekoppeld aan uw klanten of leveranciers, heeft u de mogelijkheid om met één druk op de knop iedereen de gewenste mail te versturen.

• KvK koppeling
Wanneer u een nieuwe klant of leverancier wilt toevoegen aan uw relatiebestand, dan heeft u de mogelijkheid om het bedrijf op te zoeken bij de KvK. Hierdoor kunt u desbetreffende bedrijven vinden met slechts één trefwoord. Eenmaal de juiste partij gevonden dan heeft u met één druk op de knop alle benodigde informatie geïmporteerd in uw klantenbestand.

Bij e-Boekhouden heeft u de mogelijkheid om gebruik te maken van een gratis en vrijblijvend proefaccount. Hierin zijn alle functies werkend en heeft u dus een account waar u alles kunt uitproberen voordat u het toepast in uw eigen bestand!